Pagina's

maandag 30 januari 2017

weer eens opgepakt....




de blokken van Sylvia´s Bridal Sampler....


in het mapje bij dit blok zaten de passende lapjes - dacht ik - maar helaas....er klopte niet veel van de aantallen en afmetingen...rara???


dus de ´er-mogen-geen-blauwe-bij´-lapjes gepakt en nieuwe gesneden....


oei...het valt niet mee, al zo lang niet meer met de hand gepatched! Leuk is het wel!


dit pad vind je in het Stroomdallandschap van de Drentsche Aa


het was er heerlijk wandelen en bijpraten met vriendinnen...


 het zonnetje scheen zelfs warm...

  
fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Ha, zó herkenbaar! Denk je een werkje goed voorbereid te hebben, keurig in een plastic zakje en op dàt moment weet je precies hoe je het moet maken. Maar een paar maanden (of jaren) later.....hopeloos! Het heeft mij doen besluiten om te stoppen met mijn 2e Sylvia....
    Heel veel succes met de jouwe! Lieve groetjes,
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je SBS toch er weer bijngepakt hebt !!
    Ben benieuwd naar je vorderingen :0))
    En bij mij juist graag wel blauwtjes haha....
    tot nu blijf ik t nog leuk vinden ( ook na maanden in de kast).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blokje! En inderdaad een prachtig wandelgebied dat stroomdallandschapp....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog een hele klus, die blokken. Hoeveel heb je er al klaar? Tijdrovend, maar wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen