Pagina's

zondag 8 januari 2017

Uithalen en overnieuw beginnen.....




al eerder liet ik blokken van de Knit ALong van Rowan zien ´Martin Storey Pure Wool Superwash Worsted Knit ALong 2016´




dit is het laatste van 8 blokken - van ieder blok brei je 6 stuks - en volgens mij wisten ze heel goed waarom dit het laatste blok werd......het is MOEILIJK! alhoewel....het is vooral TELLEN!

En omdat ik graag brei tijdens het kijken van bv. schaatswedstrijden gaat het regelmatig FOUT!

Waarschijnlijk was ik na één blok gestopt wanneer dit het EERSTE blok was geweest, haha!




Inmiddels ben ik begonnen aan het 2e van de zes laatste blokken en heb me voorgenomen deze week alle zes te breien: er komt toch een soort gewenning in!

En dus hoop ik op niet te veel ´uithalen en overnieuw beginnen´

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Lastig misschien maar wel een erg mooi blok. Hopelijk lukt het ze vlot af te krijgen. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet je echt je aandacht bij houden, maar het gaat jou wel lukken.
    Je golfjesdeken is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen