Pagina's

maandag 16 januari 2017

Gewonnen!

afgelopen week zag ik op de Facebookpagina van het tijdschrift MollieMakes een oproep om een berichtje te sturen en zodoende kans te maken op een kalender, nu ben ik gek op kalenders en zeker op deze.....




en ik had al een beetje lopen piepen dat ik dit jaar niet zo´n leuke MollieMakes kalender zou hebben....ze voegen ze nl. gratis bij de MM-edities die in Engeland te koop zijn....op het vasteland niet....en in 2015 was ik in december in Londen om´m zelf te kopen en vorig jaar helemaal vergeten om m´n nichtje te vragen er één voor me te halen.....



en wat een geluk had ik!! Ik won een kalender! Helemaal blij! Hangt´ie gezellig onder de breinaaldenmand :-) 

De laatste dagen waren gevuld met van alles en nog wat, visites en telefoontjes....
en tussendoor ga je even kijken of de ´spotted´ slaapt...wat is ze stil...even iets lekkers en een knuffel geven...o nee....ze is er niet meer...geen hartverscheurend verdriet hoor, het is helemaal goed zo, maar er is een leemte en daarom raakte me deze cartoon van Offtheleash: het is zo stil wanneer we staan te koken en het is zooooo waar! 


Fijne dag!
 
 

5 opmerkingen:

  1. Ken dat gevoel. Komt niemand meer naar de voordeur als je thuis komt. En wat leuk om iets te winnen. Molly Makes is ook een leuk blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BOFBIBS!! Wat een leuke kalender,.. het is je dubbel en dwars gegunt,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps te snel,...
    was nog niet klaar.

    weet nog hoe het voelt zonder een groet als je thuis komt,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kalender, altijd weer en verrassing om wat te winnen!
    Zodra ik in de keuken het eten begon klaar te maken, kwam ons Lotje bij me voor het aanrecht liggen,..net als op de cartoon!
    Ik noemde haar altijd "Mijn Keukenprinsesje"
    Inderdaad,....het is zo erg stil!

    Groetjes van Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je gewonnen kalender. Toch iets leuks voor je. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen