Pagina's

zondag 28 december 2014

Simple country....



bijna een jaar geleden heb ik deze simple country quilt gedubbeld......




en af en toe wordt de quilt op de ring gelegd en maak ik een paar steekjes, zoals op deze rustige zondagmiddag.......



tussen de Kerstdagen met bezoek en eters en de komende oudejaarsdagen met bezoek en eters en logé´s.....
en af en toe wordt er met de gestippelde door onze country omgeving gewandeld en dan kom je wel eens een buur tegen.....



en straks zet ik een ´country´ maaltijd op tafel: spruitjes met appel en zelfgebakken brood ;-)

Bedankt voor alle leuke reacties op de kerstruil!!

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Hij is móói! Past goed bij jou. En wat een geduld! Veel plezier er mee en eet smakelijk straks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze zo mooi. Een goed 2015 wens ik jou/jullie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen