Pagina's

vrijdag 26 december 2014

Kerstruil....

georganiseerd door Jeanneke: je maakt/koopt een vijftal kleine presentjes voor een medequiltster en ontvangt er zelf ook 5.....




één van de kadootjes die ik Saskia aka ´tante Sas´ stuurde - voor deze gelegenheid omgedoopt van MugRug naar RugMug vanwege de R in het woord KERST ;-)




Hier bracht de post een grote doos van Ypie (zonder blog en adres), een spannend moment!




ik kon niet wachten met uitpakken en dat was maar goed ook, want het handdoekje en de zeepjes brachten het toilet in kerstsfeer....



en met de andere spulletjes sieren sinds half december deze kransen de deuren van het kleine huisje......



Dank je wel Ypie! En Jeanneke voor het organiseren en komt er volgend jaar weer een ruil: ik ben van de partij!!

Fijne eindejaarsdagen!

8 opmerkingen:

  1. Mooie kransen! Ik hop snel verder naar de volgende ruiler

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes! Ook ik hop even verder!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk je kerstruil cadeautjes in de Kerstkransen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke cadeautjes heb je gekregen en nòg leuker zoals je ze hebt gebruikt voor de kransen!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! LOVE your RUgMug's! Lfs en gezellig uiteinde, Trui

    BeantwoordenVerwijderen