Pagina's

maandag 1 december 2014

Maandag 1 december - adventsprojecten!



deze keer maar één blokje, maar wat voor één! Met de hand patchen....dat had ik al een tijdje niet gedaan en het viel niet mee, blij dat´ie af was!
De volgende wordt een applicatie met vilt....




Afgelopen dagen weinig tijd voor blokjes, maar veel tijd voor kopjes! Koffie en thee, daarvan gaan er veel door als je met vriendinnen op stap bent!




En weer was Dokkum het doel! Dit keer veel winkeltjes gezien en wat is het daar gezellig! Heel fijn is het dat er meerdere handwerkwinkels zijn....de vriendinnen stapten braaf mee naar binnen.....
Bij ´Mooi Werk´ heeft ´de Quiltkoffer´ een winkeltje, zó leuk! Ben je in de buurt, ga zeker kijken! 





Ik MOEST uiteraard deze gespikkelde dame meenemen, is toch té leuk!? (foto doet haar geen recht, maar beter lukte niet :-( )




Gisteren zag ik onze Guus zitten....ja Guus, je bent héél lief!...maar als ze zou kunnen lezen, was ze vast niet voor het lijstje met deze tekst gaan zitten. Ze is het daar nl. hélemaal niet mee eens!

Het is maandag 1 december en op diverse sites zijn de online adventskalenders en kerstprojecten gestart, zoals de Drops Design kalender met haak- en breipatroontjes. Daarnaast hebben ze ook de patroontjes van de afgelopen jaren hier staan.
Het nieuwe mystery-project van Bonnie Hunter ´Grand Illusion´ begint hier. Mocht ik ooit een ´lege´ maand hebben......
En houd je van tassen maken? Dan vind je bij Farbenmix een adventskalender met dagelijks een post met aanwijzingen en op de 24e heb je een mooie tas!

Fijne spikkeldag!

 

4 opmerkingen:

  1. Ik loop achter, dat zie ik wel. Wat leuk dat Adventsproject. Ik zag het ook al op andere blogs.
    Mooi plekje heeft Guus uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ster. Ik ben vandaag met de sneeuwman begonnen, maar nog niet af. Zal morgen wel worden.
    Dank voor de link naar de Drops Kalender. Ieder jaar weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig blogje weer! Succes met al je nieuwe projecten!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig uitje in Dokkum. Ik krijg meteen zin in koffie. Mooi blok en leuke gespikkelde dame. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen