Pagina's

maandag 24 juni 2013

SBS en meer...

er zijn weer twee blokken toegevoegd aan Sylvia´s Bridal Sampler....


een beetje jammer is dat ik ze ooit al eens gemaakt had. Toen ik de eerste rijen op een laken had gelegd om eens te kijken hoe het geheel er uitziet, bleek dat ze een halve inch te klein waren.....
Destijds foutje gemaakt bij het printen en niet nagemeten. Er ligt nog één blok dat over moet.....


Ook vanmiddag weer de dagelijkse wandeling gemaakt, deze keer gingen we onze vrienden Karel en Geit bezoeken....
Geit kan vrij in en uit het weitje lopen maar blijft altijd in de buurt van vriend Karel. 


Karel en Geit weten heel goed dat ik altijd een wortel voor hen bij me heb.......we worden dan ook enthousiast begroet!


Een eind verder op zat mijnheer nijlgans op wacht op een paal....raar gezicht! (de lucht was echt zo donker.....regen op komst!)


Op de terugweg komen we nóg een keer langs! En weer is er een stuk wortel.....







Thuisgekomen mag ik ook iets lekkers ;-)

Fijne dag!


 

2 opmerkingen:

  1. Waren het aardbeitjes uit eigen tuin?
    Hoe dan ook lekker is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Wat leuk, die twee met hun wortel... Zo'n meetfout had ik in het begin gemaakt met mijn Dear Jane, moest ook twee blokken overdoen. Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen