Pagina's

zondag 23 juni 2013

Lekkers en lekkers.........


Dankjewel voor de felicitaties!!!

En bij een verjaardag hoort natuurlijk gebak......
de porties waren een beetje ongelijk verdeeld....maar ja....dat komt natuurlijk omdat oudere meisjes een beetje op hun lijn letten ;-)



De jarige vond het mmmmmmmmmmmmmmmmm......en toen kwam de post ook nog.....


en die bracht een prachtige verjaarskaart....


met een lieve brief erin met een verrassing: de gestippelde krijgt nieuwe ´familie´ ;-) 





Zet´m op Seven en Lily!!

Het andere ´lekkers´ heeft natuurlijk met lapjes en zo te maken:


Blokken A-5, B-2 en B-3 van Sylvia´s Bridal Sampler zijn klaar. 81 van de 140 blokken zijn gemaakt!

Op een kleine rommelmarkt nog 4 x 1 meter quiltstof voor de droomdekens gevonden voor maar 10 euro :-)



En bij Action kon ik niet om de klossen textielgaren heen....wat een kleurtjes!

Snel haken met een dikke haaknaald in een makkelijke steek, echt ´tv-werk´....




maar ik haal dit weer uit....een rond mandje is niet handig voor lapjes, dus op zoek naar een patroon voor een vierkant mandje....of heeft één van jullie een patroon?

O ja, onderweg zag ik dit bord



De bus ´halteert´??? 
Wat is er mis met het woord ´stopt´???


Fijne zondag!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de gestippelde!
    Ja, dat bord had ik ook al gezien, ik denk dat wij nog geen Nederlands kennen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gek bord en gefeliciteerd met de gestippelde.
    En wat maak je weer mooie blokjes.
    Op de kleine rommelmarkt quiltstof gekocht jammer zoiets kom ik nou nooit tegen helaas.
    Groetjes ELza

    BeantwoordenVerwijderen