Pagina's

woensdag 14 maart 2018

WOYWW 14 maart 2018



Nee, dit is niet tijdelijk mijn werktafel ;-), hij staat alleen maar tijdelijk naast de garage - hij is niet van ons. Ik schrik steeds als ik het gevaarte zie!

No, this is not my workdesk ;-), it´s just next to our garage for a while, is´t not ours. It is sooooo big!



dit ligt op mijn werktafel: één van de kinderquilts, die ik zaterdag op de droomdekendag maakte. Op de machine gequilt met grote lussen...ik dacht dat dat makkelijk zou zijn, maar het valt toch tegen...doorzetten dus! 

this is on my worktable: a quilt I made saturday for an organization called ´dreamquilts´ - quilts for children in hospital.
Quilted by machine in an easy pattern (I thought...) but it turned out quite difficult...


Ondertussen wordt er buiten ook hard gewerkt...

In the meanwhile there is a lot of work going on outside...


vóór 15 maart (start broedseizoen) moeten er veel bomen gekapt worden om de andere bomen lucht en licht te geven om te groeien...

before March 15 (start of the birdnesting-season) there are many trees to be cut down so others have more light and air to grow... 


best wel een heftig gezicht zo....

it looks a bit violant ...


maar dan toch die mooie bloemen, die het voorjaar aankondigen!

but also lovely flowers announcing Spring! 


deze buurjongen heeft een behoorlijke operatie achter de rug, ik ga iedere dag even een knuffel en een ´snoepje´ geven...

our donkey-neighbour had surgery last week, time to visit him every day for a hug and a ´candy´..


zijn oude vriend Leo wil ook graag iets ;-) 

his old friend Leo want a candy too I think ;-)

Tijd voor een bezoekje/ time for a visit!

Fijne dag! Have a lovely day!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten