Pagina's

maandag 20 april 2020

weer beginnen?

Deze ´stille´ tijd brengt met zich mee dat ik meer tijd heb voor quilten, naaien, breien en haken èn dat bracht me ook terug naar het blog dat ik ooit schreef...




De laatste keer schreef ik op 14 maart 2018 en nu zijn we iets meer dan twee jaar verder.....helaas is in die tussentijd ons laatste varken Ferdinand overleden, waarschijnlijk (we hebben geen geboortedatum) 23 jaar oud, lijkt me een respectabele leeftijd...






Ook deze oude poezendame is er niet meer, ze werd bijna 19 jaar oud...




de gestippelde jongen mist z´n vriendinnetje...





Handwerken....dat was de laatste dagen voornamelijk haken en quilten. 

De vrolijke regenboog is inmiddels onderweg naar.......èn hangt aan onze deur. Het is een gratis patroon van https://www.kerryjaynedesigns.com/




Vanaf de ´lockdown´ maak ik elke dag - op een ondergrond van krantenpapier een blok van restjes, inmiddels zijn het er heel wat...




en elke dag flink aan de wandel met de stippel...



Ivy vindt het heerlijk... 

Een begin...morgen verder!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer een blog hebt geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeh leuk iets te lezen Veel succes🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél leuk weer iets van je te lezen! En fijn, dat het goed met je gaat. Heb het goed, blijf gezond.
    Liefs, Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom weer terug. En fijn weer om stippel te zien. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen