Pagina's

zondag 14 januari 2018

Finish!!




De ´Martin Storey Knit Along´ deken van Rowan...


gebreid met Stylecraft garen, garen van Zeeman en Wibra en een paar bollen uit mijn voorraad, waarvan ik het merk niet meer weet; alles in acryl vanwege mijn wolallergie...


verloopgaren van Zeeman (foto geeft het veel te licht weer), hiermee heb ik ook de allerlaatste rand gehaakt; bij het patroon hoort een gebreide rand, maar dat breien was een aanslag op mijn armen...een stuk of 10 steken steeds weer breien en dat meterslang...dus uiteindelijk besloten het geheel te omhaken...


zo leuk om te breien!!


 voor de koude winteravonden...


 
hartverwarmend!


dat is dit ook: onze oude Guusje, haar hele - bijna 17-jarige - leven een bijzonder, beetje bozig en angstig poesje is dikke vriendjes met Ivy 💕

Fijne dag!!
 

1 opmerking:

  1. Mooie deken heb je gemaakt, en wat een geweldige foto van poes en hond!

    BeantwoordenVerwijderen