Pagina's

woensdag 24 mei 2017

WOYWW 24 mei 2017


is dit niet heel leuk op de werktafel?? Vanmorgen hadden we nl. onze maandelijkse quiltbee!


we werden - zoals te zien is - heerlijk verwend door de gastvrouw en helaas....ik kan weinig quilt/handwerk laten zien: deze droomdeken is van één van onze droomdekennaaisters.....


in het kleine huisje wordt momenteel ook weinig gehandwerkt, alhoewel....een aanhanger rode steenslag legen is toch ook handwerk?


of afvalhout in mootjes zagen? Al doe ik dat machinaal ;-)


en dit project! De oude (echt oude) wastafel had na jaren een zodanige scheur dat ik op zoek ging naar een ´nieuwe´ oude....


en wat vond ik op Marktplaats? Een identieke wastafel uit een gerestaureerde villa in een naastgelegen dorp!





wanneer het laatste nummer het bouwjaar is, uit hetzelfde jaar....
 



van dezelfde fabriek....plus een kastje uit de Kringloop: het nieuwe wastafelmeubel in de maak!



de tuin loopt aan alle kanten uit en deze sering doet erg zijn best....


er hangt een enorme seringenwolk bij het tuinhek, heerlijk!

Fijne dag!
 

2 opmerkingen:

  1. Je bent handig zeg, wat fijn om een oude nieuwe wastafel te vinden! Succes met al deze klussen. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blogbericht! En wat zijn jullie druk bezig op alle fronten... Ik houd daar ook zo van en noem het 'lekker rommelen'... Gave wastafel!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen