Pagina's

donderdag 30 april 2015

waar blijft de tijd....





iedere dag probeer ik wat tijd vrij te maken voor de CAL dekens 2015, maar helemaal ´bij´ ben ik helaas niet....




deze zwart/wit/grijze is het verst gevorderd, aan de kleurige moet nog hard gewerkt worden....




de lapjeskasten zijn opgeruimd, nagekeken en in nieuwe mandjes gelegd en om mezelf ´bij de les´ te houden heb ik het bordje met deze tekst aan één van de manden gehangen...

wie alles

 bewaart

zit altijd

 in de rommel 

zou het helpen ;-) ?
Hier vindt je trouwens mijn opgeruimde boeken (onder boeken/vrije tijd en hobby/quilten - FLR)


  
´
the spotted dog´ is ook helemaal blij: om haar een beetje te helpen met opstaan en lopen ligt er een ´nieuw´ vloerkleed, lekker zacht en niet zo glad als het laminaat; ze kwam deze week met vlag en wimpel door de ´honden-APK´ afgezien van de gewone ouderdomsverschijnselen, hoera voor de spotted en op naar de 14....nog 2 maanden!




de moestuin wordt langzaam gevuld, met o.a. deze ´bijzondere´ knollen - wanneer je net leert lezen en schrijven is fonetisch heel handig :-)




ook ging ik een paar keer op stap, o.a. naar dit kerkhof van de voormalige kolonie nu gevangenis- en museumdorp Veenhuizen, waar mijn overgrootvader en een aantal oudooms en -tantes begraven liggen....


 


Omdat overgrootvader in het gesticht werkte woonde het gezin in het huis met deze fraaie naam! 


Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Apart, die CAL in grijstinten, best heel mooi. De dekens komen wel af hoor, je hebt nog héél veel tijd.
    Wij zijn één keer in Veenhuizen geweest, alles bekeken. Wat was het toen toch een zwaar leven.
    Je hebt ook lekker opgeruimd, geeft een fijn gevoel. Hoewel ..... bij vrienden van mij hangt een foto in de kamer van een kamer (niet van hunzelf hoor) waar je niet meer kan lopen, zitten, staan van de troep. En daar staat bij: 'It's my mess and I love it!' Past wel een beetje bij hen.

    BeantwoordenVerwijderen