Pagina's

zaterdag 27 september 2014

Mini-dipje......




kwam na een zomer vol voorbereidingen en daarna feest, maar het prachtige begin van de herfst brengt weer energie voor nieuwe quilt-, brei, naai- en haakinspiratie!




Op een mooie ochtend reed ik de grens over en stapte in de trein richting Osnabück, naar de handwerkbeurs Nadel & Faden....


(foto van internet, inmiddels is de hal verbouwd en licht en ruim geworden)



Standhouders houden er niet van als je foto´s maakt, maar deze combinatie hing zo mooi in een hoekje dat ik het toch maar gedaan heb, helaas een beetje vaag geworden..... 
Ik maakte schetsjes en nog wat foto´s, kocht wat en deed vooral veel ideetjes op! Heerlijk!




En na weken ´geen zin´ en ´geen energie´ is de blauw/groen/aqua CAL-deken een paar rijen gegroeid, nog 6 weken inhalen en ik ben weer ´bij´. 




Ik kon dit garen van de de Wibra absoluut niet laten liggen, eindelijk weer eens een 100% acryl met de uitstraling van wol in prachtige herfstkleuren en past precies bij die ene bril...haha! Nu nog bedenken wat ervan te maken...




Voor een klein lief mannetje ligt dit klaar, grijze katoen voor een stoer jongensvest!




De ´spotted´ vergeet ik uiteraard niet: in de herfst is het heerlijk wandelen, hazelnoten snoepen (die ze met haar 13-jarige gebit nog prima kan doppen!) of aan de haal gaan met een maïskolf!

Wij wensen een fijn weekend!




 
 

4 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je toch weer zin om het een en ander te ondernemen. Op zo'n beurs doe je altijd ideetjes op, dat had ik vandaag ook in Enkhuizen! Heerlijk is dat. En die deken komt ook wel af hoor.
    In deze tijd van het jaar is het ook heerlijk genieten van de kleuren buiten. Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n handwerkbeurs. Eind van de week mag ik naar de beurs in Rijswijk.Heb eigenlijk niets nodig, alleen maar rondkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maar dat we af en toe van onszelf naar een beurs of zo mogen om weer een heeeeeeeleboel inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo n beurs bezoeken he?
    Genieten! Die rijst met krenten heeft wel een heel lief koppie he?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen