Pagina's

maandag 12 mei 2014

Jeans.....

met ´jeans´ in de zin van ´spijkerbroek´ kan ik persoonlijk niet veel.....ja, er hangt één in de kast voor ´eventueel´, maar dat was het dan ook....




´jeans´ in de vorm van jasjes, rokken, tassen etc. dát vind ik wel heel leuk, dus toen ik vrijdag - wachtend op m´n trein - even bij de tijdschriftenhandel ging kijken en daar deze leuke jeans-envelop zag liggen was ik verkocht! (en dat voor maar 3 euro!)



in de envelop deze speciale uitgave van het blad Elle, geheel gewijd aan spijkergoed......




uiteraard veel mode, maar ook een artikel over wat je kunt doen met je versleten denimspullen (of die uit de Kringloop!)..




blijkbaar vind poes Guus het ook een interessant onderwerp....ze was niet weg te slaan tijdens het fotograferen.....




en ging uiteindelijk zwaar beledigd verhaal halen bij pop (pop draagt een prachtige trui met bijpassende muts en ´Tiroler´ rokje, gebreid door mijn moeder waarschijnlijk begin jaren ´60)

 

en omdat ik al een tijdje geen foto van de gespikkelde had geplaatst, ook een plaatje van haar.......




ach....druipnat van de regen en geen geduld om fatsoenlijk afgedroogd te worden, daarom doet ze dat zelf....aan haar kussen!
Ze mag dan een hele oude dame zijn en een beetje doof worden en de pootjes zijn wat strammer, ze is nog net zo eigenwijs als altijd!

Geniet van de dag!

2 opmerkingen:

  1. Leuke envelop met inhoud! Ga je er ook iets uit maken? groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk beest toch?
    Mooie aankoop ook joh. Leuk! Geeft misschien weer inspiratie.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen