Pagina's

donderdag 2 januari 2014

Het nieuwe jaar is voor mij pas echt begonnen.....

na het zien en beluisteren van het Nieuwjaarsconcert van de Wiener Philharmoniker vanuit Wenen....dat zou dit jaar wel eens de 50e keer kunnen zijn geweest.....




Onderdeel van het concert zijn de optredens van het ballet van de Weense Staatsopera, dit keer in prachtige en bijzondere kostuums ontworpen door Vivienne Westwood





Na het concert moeten de eigen benen en pootjes gestrekt worden, dus op stap met de gestippelde dame!



Heerlijk in de frisse kou met een zonnetje en onderweg is nog veel te zien van de stormen van de afgelopen weken



hopelijk blijft het zo liggen, ideaal voor allerlei beestjes en hazen en reeën......





Ondanks haar 12,5 jaar wandelt en rent ze een uur lang!



Ik hoop dat we dat nog vaak kunnen doen....

Iedereen een heel fijn, gezond, creatief 2014 gewenst!




3 opmerkingen:

  1. Ik wens jou ook een prachtig 2014, Francisca!
    Mooi, hè, die geruite outfits? Eerst het leuke filmpje over de voorbereidingen, en dan komen ze uiteindelijk maar zó kort "in actie".
    Ik vond het geweldig om te zien, en het hoort ook echt bij 1 januari, net als het schansspringen (terwijl ik intussen heerlijk zat te knutselen met de lappies, dát natuurlijk wel, ideale combinatie..)

    Groeten van Digna en tot de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Digna! Inderdaad....helemaal wat ik dacht...zó kort! Veel te kort....
      Hier werd gebreid, de lapjes worden binnenkort weer opgepakt!
      groetjes

      Verwijderen
  2. Ik lag te luisteren, ook een mooi begin, de lyme speelde weer wat op nu is het weer wat beter, zo gaat dat schijnbaar.
    Mooie kaart Francisca, zulke leuke ideeen die jullie steeds hebben.

    BeantwoordenVerwijderen