Pagina's

woensdag 24 april 2013

Voetbalbreien......

Tsja...ik zal het maar bekennen....ik ben een voetbalkijker.......


Voordeel is nl. dat je er heerlijk bij kunt breien, haken en quilten ;-)
Dit zijn de eerste repen gebreide ribbels voor een vlinder/onderzetter uit het boek van Arne en Carlos. Vanavond verder voetbalbreien!

Tussendoor een roos gemaakt in de momenteel zo populaire neonkleur....ik denk dat er ook nog een gele en groene neonroos komen....leuk op de schooltas.



Fijne dag allemaal!


  

2 opmerkingen:

  1. Juist omdat ik GEEN voetbal wil kijken ga ik breien, haken of borduren!! hahaha!!
    Behalve....als het Nederlands Elftal moet voetballen want dan zijn het "onze jongens"he? Als ze winnen tenminste!!

    Leuke roos!!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht het wel....wij vinden ALTIJD een reden om te handwerken :-)
      Bedankt voor het compliment!

      Verwijderen