Pagina's

woensdag 15 februari 2017

Dagje uit.....



en meer dan dat! Wat was het weer gezellig, kleurrijk - alhoewel je dat niet zou concluderen uit mijn foto´s, haha - , informatief, verleidelijk en nog veel meer....


op de Handwerkbeurs in Zwolle - hierboven een deel van een geweldig leuk project van ´Merkwaardig´ 


en een mooie quilttentoonstelling van quilts ontworpen door Maaike Bakker ´naar William Morris´, ontwerper en grondlegger van de Arts & Crafts beweging


ik verwende mezelf met lang gewenst patroon van Merchant & Mills. Prachtige simpele patronen, nu nog kijken of ze echt zo simpel en goed van pasvorm zijn...


èn ik ga mee in de tunische haakgolf die over hakend Nederland rolt! Helaas een te laag nummer haaknaald gekocht voor de sjaal die ik wil maken, dat wordt nog even in de auto naar haar in Bellingwolde! 


en tot slot toch een kleurrijk geheel: dit wordt de gewaagde combi voor de sjaal, het patroon kun je hier vinden.....kleuren niet helemaal als in werkelijkheid, dan is het ´echt´ paars en fel aqua!

Fijne dag!

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen allemaal. En ik vind de kleuren voor je sjaal heel mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig project van Merkwaardig en die quilt is ook prachtig!
    Ik houd zelf ook heel erg van paarse tinten. Dat gaat mooi worden, zeker weten.

    BeantwoordenVerwijderen