Pagina's

woensdag 27 januari 2016

WOYWW 27 januari 2016




tsja....wat ligt er op m´n buro? Niet veel en van alles wat, zoals de op te ruimen rommel-bestekla (nee, dit is niet het dagelijkse bestek....)




en het begin van een lekker warm shirt van heerlijk zachte stof...




en de strependeken, die een paar dagen stil lag omdat één kleur garen op was (dat ik voor deze keer on-line heb besteld; niet mijn gewoonte want ik koop het liever in de winkel).... 




en een paar cirkels voor de volgende cirkel-droomdeken....




en dit luisterboek en waarom van alles wat? omdat ik ´geveld´ was door een ontstoken kies, een wortelkanaalbehandeling met de nodige napijn, waardoor mijn concentratie even ver te zoeken was en bovendien kreeg ik medicijnen waardoor ik het gevoel had onder invloed van ik-weet-niet-wat te zijn....




helaas ook niet kunnen genieten van de laatste sneeuwdagen met prachtige zonneschijn, want kou en een pijnlijke kaak gaan niet echt samen...




nu gaat het weer goed en jammergenoeg is de sneeuw weg en toch is dit ook geweldig! alle dieren scharrelen blij rond, ook voor hen: eindelijk naar buiten! 




zelfs de oude gespikkelde dame vermaakt zich heerlijk met haar ´kong´, maar ze moest ook wel in de gaten houden waar ik met het toestel sta....


Wat deden jullie op deze woensdag?


Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Hello! Your blanket in progress is very pretty and your dog is beautiful. I hope your mouth feels better now, after your root canal. Happy WOYWW from Laura #45

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kun je je toch beroerd voelen van zo'n stomme kies . En wat ik gedaan heb? Naar het quiltcafe geweest bij Karen van de Hertog-Inn. Altijd erg gezellig. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig gaat het wat beter met je kies!
    Wat heb ik gedaan/ga ik doen?
    Ik heb wat gehaakt en bij mijn vader op de koffie geweest, daarna voorjaarsbloempjes gekocht en vanavond ga ik met Structurepaint een bloempot bewerken.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy woyww nice to meet you

    Crafty hugs Pen x #56

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely blanket! I hope you're feeling much better, and enjoying the beautiful weather!

    :)trisha
    #60 this week
    with 37 atcs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy WOYWW. I loved your words and pictures, and the Google translation is equally brilliant! Hope your mouth is less sore now. I had to have a tooth removed last August and it took at least a week to settle down. Ali x #37

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh poor you, root canal infection is so painful, really miserable, hope it's passing by now. I love the ripple banket, perfect for keeping warm whilst working on!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ouch! I hope your tooth feels better soon! I love the colour of your wool. Looks lovely.

    Sharon k
    #49

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je heerlijk bezig!! Bij mij komt de zin om iets te doen nu pas mondjesmaat terug,..

    Dus wat ik deed op woensdag? Bar weinig,... poetsen,.. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the colors of your afghan. Very warm and comforting. I never could get the hang of doing the ripple stitch. Love seeing other pictures. I could not translate the page so not sure what the circles are for. A quilt? Creative Blessings! Kelly #43

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vervelend, zo'n lastige kies. Als het maar weer goed komt. Je had genoeg leuke dingen om je heen ..... om naar te kijken.
    Wat ik deed woensdag? Gezellig op verjaarsbezoek, samen met een quiltmaatje en gesmuld van 2 overheerlijke taarten!

    BeantwoordenVerwijderen