Pagina's

zondag 17 november 2013

Schaap.....



laat zien dat het november is......en ze is niet met haar neus in de modder gevallen ook al lijkt dat zo.....

De dagen en weken vliegen voorbij met hele nare, minder nare, toch wel leuke en fijne gebeurtenissen, kortom... met het dagelijkse LEVEN!



Voor een feestdag in begin december worden stapels patroonbladen doorgebladerd, bestede ik vele Pinterest-uurtjes aan de pc en uiteindelijk werden lappen, die al jaren in de kast lagen, tevoorschijn gehaald en ben ik begonnen met knippen en spelden......


niet helemaal volgens de voorgeschreven patronen, die worden alleen maar gebruikt als basis.....


mijn trouwe vriendin heeft heel wat meters voor de boeg!

Ondertussen moet er meer geregeld worden voor de grote dag, want de gestippelde houdt niet zo van feesten en partijen en al helemaal niet in een grote stad als Londen!
Daarom gaat ze voor het eerst in haar lange 12-jarige leven uit logeren in een heus dierenpension....eerst maar eens een nachtje ´proeflogeren´ en wel hier!


Dit ziet er een beetje akelig uit...maar ze had het naar de zin gehad, had lekker gegeten en beetje gespeeld op het speelveld (gelukkig logeerden er ook leuke reuen....)!


Thuisgekomen werd er uiteraard laaaaaaaaang geslapen.....zzzzzzz.........

Tot slot nog een paar foto´s van de quiltbee van afgelopen woensdag....´t is pronken met andersmans veren, want op quiltgebied deed ik niets.....helaas.....


Sinterklaas-quiltje met prachtige houten knopen
 


cursus sashiko....
 


quilt-atelier in een doos.....is het niet beeldschoon?


droomdeken!

Fijne dag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. wij zijn blij om te lezen dat de logeerparty van de gestipte goed is verlopen.. succes met lappen stof en patronen..
    JEB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen laat je zien, ik vind je Sint en Piet quiltje mooi geworden ik moet er nog aan beginnen, dat komt bij mij dit jaar niet af.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen