Pagina's

woensdag 11 september 2013

Opruimen!!

Om te beginnen.....





Naast lapjes ben ik ook heel goed in het verzamelen van wolletjes.....'leuke' dingen....kleding.....schoenen.....tassen...maar wanneer je niet zo groot behuisd bent wordt dat wel eens TE VEEL!!

Toevallig kwam ik ooit op het weblog van een quiltster én professional organizer http://www.yourganize.nl/index.php/yourganize-blog !
Wat een eye-opener! Inmiddels heb ik mezelf redelijk onder controle, al blijft een klein huis natuurlijk altijd 'vol' lijken.....hihi....dus een duwtje in de rug is altijd welkom....

Gelukkig organiseert Hilde dit jaar weer een hele maand opruimen oftewel 'D'ruitdaging'. Hieraan kan iedereen meedoen....je geeft je op, bepaalt zelf hoeveel je wilt opruimen en evt. waar of wat en je krijgt de hele maand dagelijks een mail met daarin een suggestie of tip wat je die dag zou kunnen aanpakken.
In oktober is het weer zover! Ik heb me opgegeven voor 250 stuks....dat is veel, dat weet ik....maar je kunt de lat toch niet hoog genoeg leggen?

Hier  http://www.yourganize.nl/index.php/d-ruitdaging kun je je opgeven!

Het aantal deelnemers is al bijna bij 500...ik hoop dat het ver boven de 500 zal komen! Doe je mee?

Ik wens jullie een opgeruimde dag!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten